klachtenprocedure

Resto VanHarte heeft kwaliteit en gasttevredenheid hoog in het vaandel staan. Uw mening telt! We kunnen er onze dienstverlening mee verbeteren.

Heeft u een klacht? Neem contact op met Resto VanHarte via info@restovanharte.nl of 020 3033030

Wat is een klacht?

Er is sprake van een klacht als niet is voldaan aan de verwachtingen van onze activiteiten en werkzaamheden. Elke klacht die bij ons binnenkomt, wordt geregistreerd en via een vaststaande procedure afgehandeld. Zijn er veel vragen of klachten over een bepaald onderwerp, dan zullen wij actie ondernemen. Indien nodig kunnen wij onze procedures of activiteiten aanpassen.

Klachtenprocedure stap voor stap

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de Resto's vinden?

De Resto's van Resto VanHarte zijn verspreid over Nederland. Kijk op de pagina Kom eten voor een overzicht van al onze locaties.

Hoe kan ik reserveren?

Je kunt eenvoudig reserveren via de pagina Kom eten. Zoek en klik op een Resto bij jou in de buurt om vervolgens het reserveringsformulier in te vullen. Je kunt ook bellen naar onze reserveringslijn via 0900 900 3030 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur) of een mail sturen naar info@restovanharte.nl.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Je kunt je reservering annuleren door een e-mail te sturen naar info@restovanharte.nl of door te bellen met de reserveringslijn: 0900 900 3030 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur)

Waar kan ik het jaarverslag vinden?

De jaarverslagen van Resto VanHarte zijn terug te vinden op de pagina Organisatie. In de jaarverslagen vind je al onze prestaties van het afgelopen jaar.

Alle vragen