Klachtenprocedure

Resto VanHarte heeft kwaliteit en gast-tevredenheid hoog in het vaandel staan. Jouw mening telt! We kunnen er onze dienstverlening mee verbeteren.

Heb je een klacht? Neem contact op met Resto VanHarte via info@restovanharte.nl of 020 303 30 30.

Wat is een klacht?

Er is sprake van een klacht als niet is voldaan aan de verwachtingen van onze activiteiten en werkzaamheden. Elke klacht die bij ons binnenkomt, wordt geregistreerd en via een vaststaande procedure afgehandeld. Zijn er veel vragen of klachten over een bepaald onderwerp, dan zullen wij actie ondernemen. Indien nodig kunnen wij onze procedures of activiteiten aanpassen.

Klachtenprocedure stap voor stap

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de Resto's vinden?

De Resto's en andere activiteiten van Resto VanHarte zijn verspreid over Nederland te vinden. Kijk op de pagina Locaties voor een overzicht of kijk op de pagina Wat doet Resto VanHarte voor alle activiteiten.

Hoe kan ik reserveren?

Reserveren kan eenvoudig via de pagina Locaties. Zoek en klik op een Resto in de buurt om vervolgens het reserveringsformulier in te vullen. Telefonisch reserveren kan via 0900 900 3030 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur).

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Je kunt je reservering annuleren door te klikken op de annuleringslink in de bevestigingse-mail of door te bellen met de reserveringslijn: 0900 900 3030 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur).

Waar kan ik het jaarverslag vinden?

De jaarverslagen van Resto VanHarte zijn terug te vinden op de pagina Organisatie.

Alle vragen

Resto VanHarte maakt kans op een Appeltje van Oranje. Dit is dรฉ prijs van het Oranje Fonds voor projecten die mensen verbinden en eenzaamheid verminderen. De winnaar ontvangt โ‚ฌ25.000 uit handen van koningin Mรกxima. Stem jij op ons? Dit kan tot en met 31 mei. Dankjewel!