Resto VanHarte heeft kwaliteit en gasttevredenheid hoog in het vaandel staan. Jouw mening telt! We kunnen er onze dienstverlening mee verbeteren.
Heb je een klacht? Neem contact op met Resto VanHarte via info@restovanharte.nl of 020 3033030
Er is sprake van een klacht als niet is voldaan aan de verwachtingen van onze activiteiten en werkzaamheden. Elke klacht die bij ons binnenkomt, wordt geregistreerd en via een vaststaande procedure afgehandeld. Zijn er veel vragen of klachten over een bepaald onderwerp, dan zullen wij actie ondernemen. Indien nodig kunnen wij onze procedures of activiteiten aanpassen.
De Resto's van Resto VanHarte zijn verspreid over Nederland. Kijk op de pagina Kom eten voor een overzicht van al onze locaties.
U kunt eenvoudig reserveren via de pagina Kom eten. Zoek en klik op een Resto bij u in de buurt om vervolgens het reserveringsformulier in te vullen. U kunt ook bellen naar onze reserveringslijn via 0900 900 3030 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur) of een mail sturen naar info@restovanharte.nl.
Je kunt je reservering annuleren door te klikken op de annuleringslink in de bevestigingse-mail, of door een e-mail te sturen naar info@restovanharte.nl, of door te bellen met de reserveringslijn: 0900 900 3030 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur)
De jaarverslagen van Resto VanHarte zijn terug te vinden op de pagina Organisatie. In de jaarverslagen vind je al onze prestaties van het afgelopen jaar.