In 2021 hadden we opnieuw te maken met een jaar waarin alles anders was. En opnieuw konden we rekenen op de flexibiliteit, creativiteit en energie van onze vrijwilligers en medewerkers. We keken naar wat wΓ©l kon, voor en achter de schermen.
Samen met vertrouwde en nieuwe partners slaagden we er daardoor niet alleen in om duizenden waardevolle ontmoetingen tot stand te brengen, maar ook om nieuwe samenwerkingen aan te gaan. Met impact voor nog meer mensen.
Mede dankzij de samenwerking met Albert Heijn konden we onze gasten in december feestelijke kerstlunches, afhaaldiners en een grote online kerstshow aanbieden. Samen met Maggi en Go mingle pakten we groots uit tijdens de Week tegen Eenzaamheid. We startten een bijzondere driejarige
samenwerking op met Alzheimer Nederland; in oktober vonden de eerste vijf Onvergetelijke Kookclubs plaats voor mensen met beginnende dementie en hun naasten. En we gingen samenwerken met het Voedingscentrum en VoedselSurplus om in onze Restoβs nog gezonder te eten Γ©n minder voedsel te verspillen.
We bouwden en investeerden extra aan een sterkere organisatie. En dit alles natuurlijk omdat wij vinden dat nu en in de toekomst niemand ongewenst alleen aan tafel zou moeten zitten. Iedereen hoort erbij in de samenleving.
Wil je meer weten? Lees hier ons jaarverslag.