Deze zomer lopen broers Henk en Cees Kuipers de 4Daagse om geld in te zamelen voor verbinding en tegen eenzaamheid. In totaal willen ze 2.500 euro ophalen. Help jij mee om meer mensen een fijne avond te bezorgen met mooie ontmoetingen? Je kunt dit sportieve team sponsoren via de site van de vierdaagse. Alvast hartelijk bedankt voor je steun, ook namens Henk en Cees!
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima bezochten Resto VanHarte samen met de Duitse bondspresident Frank-Walter Steinmeier en zijn vrouw Elke Büdenbender. Zij spraken met vrijwilligers, buurtbewoners en maatschappelijke organisaties over sociale verbinding, bestaanszekerheid en financiële gezondheid.