Ambassadeurs & Resto-gasten ontmoeten

Ambassadeurs van over de hele wereld, de secretaris-generaal en medewerkers van het van Buitenlandse Zaken en de gemeente gingen in Resto Den Haag in gesprek met onze gasten over hun werk in het buitenland én over wat er leeft in Nederland.

Dat gebeurde op donderdag 5 en vrijdag 6 februari tijdens twee bijzondere community-diners als afsluiting van de jaarlijkse Ambassadeursconferentie. Het werden informatieve en waardevolle ontmoetingen waarin serieus werd gesproken, goed naar elkaar werd geluisterd en tegelijkertijd ruimte was voor lekker tafelen en gezelligheid. Onze gasten noemden het "een zeer gewaardeerde en bijzondere bijeenkomst”.

Reserveer Doneer

Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima bezochten Resto VanHarte samen met de Duitse bondspresident Frank-Walter Steinmeier en zijn vrouw Elke Büdenbender. Zij spraken met vrijwilligers, buurtbewoners en maatschappelijke organisaties over sociale verbinding, bestaanszekerheid en financiële gezondheid.