Jaarverslag 2015 nu online!

Overvecht restoHet nationale jaarverslag van Resto VanHarte 2015 staat online. Daarin valt onder andere te zien en te lezen hoe Resto VanHarte haar tienjarig jubileum vierde. We groeiden uit tot een voorbeeld voor vele sociale eetinitiatieven. Met hulp van betrokken buurtbewoners, stagiairs, Wajongers en vrijwilligers die hun handen uit de mouwen staken om hun Resto een hart en een ziel te geven. In hoeverre we daarin slaagden in 2015 kunt u lezen in ons online jaarverslag. De lokale jaarverslagen vindt u onder downloads bij elk Resto.

Ook de komende jaren willen we doorgaan met het creëren van eettafels als ontmoetingsplaatsen in de buurt waar generaties, culturen, religies en afkomst worden overbrugd met een goed gesprek, een lach en een traan. In de toekomst willen we groeien van een organisatie mét vrijwilligers naar een organisatie ván vrijwilligers, die samen de buurt mobiliseren om mee te doen.

Mede namens de Raad van Toezicht, Resto VanHarte-teams en vooral de vrijwilligers

Rob Kars – directeur Resto VanHarte

Resto VanHarte maakte ook een placemat met de belangrijkste highlights van 2015. Deze placemats worden komende maand verspreid over alle Resto’s.
placemat jaarverslag 2015 in jpeg

Nieuwsbrief ontvangen?