Met elke kilometer die we afleggen, zetten we stappen richting meer verbinding in de buurt. Wandel jij ook mee?
Bijvoorbeeld tijdens de Nijmeegse Vierdaagse 2026 of een avondvierdaagse bij jou in de buurt!
Resto VanHarte verbindt buurtgenoten aan de eettafel - warm, gezellig, en met echte aandacht. En jij kunt daaraan bijdragen! Op 2 manieren:
1. Door in actie te komen! Wandel mee en zamel geld in tegen eenzaamheid.
2. Door onze lopers te sponsoren draag je bij aan mooie ontmoetingen. Voor maar 8 euro bijvoorbeeld heeft iemand een plekje aan tafel, 100 euro maakt een mantelzorgdiner mogelijk en met 500 euro doneer je een tafel voor een maand in een Restogemeente naar keuze.
Elke euro helpt om sociaal isolement te doorbreken en verbinding te creëren aan de eettafel.
Heb je toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op via inactievoor@restovanharte.nl
Deze kanjers hebben de finish gehaald. Samen haalden broers Henk en Cees meer dan 1500 euro op tegen eenzaamheid door de vierdaagse in Lelystad te wandelen. Een geweldige prestatie die veel mooie ontmoetingen mogelijk heeft gemaakt!
Als bedrijf kan je natuurlijk ook meedoen!
Wil je als bedrijf de mogelijkheden bespreken om in actie te komen tegen eenzaamheid?
Neem gerust vrijblijvend contact op via inactievoor@restovanharte.nl
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima bezochten Resto VanHarte samen met de Duitse bondspresident Frank-Walter Steinmeier en zijn vrouw Elke Büdenbender. Zij spraken met vrijwilligers, buurtbewoners en maatschappelijke organisaties over sociale verbinding, bestaanszekerheid en financiële gezondheid.